Korisnički servis

Kako bi svojim korisnicima osigurali najkvalitetniju uslugu, omogućili smo online prijavu i pregled liste spašenih podataka preko našeg korisničkog servisa. Kod online prijave posla potrebno je da klijent ostavi svoje kontakt podatke, kratko opiše kvar i precizira o kojem je uređaju riječ.

Pregled liste spašenih podataka omogućuje klijentu provjeravanje online foldera i datoteka koji su pronađeni na pokvarenom mediju i koje je moguće spasiti.

Kako bi mogao pregledati listu spašenih podataka, klijent se treba ulogirati sa svojim brojem posla (ID posla) i šifrom koja se dobije na prijemu posla.

Kranjčevićeva 22,
Zagreb

helpdisc@helpdisc.hr
skype: helpdisc-croatia

+385 (0)1 36 46 700
+385 (0)99 75 45415

Radno vrijeme
radnim danima 9-17h

Poštovani posjetitelji,

 

Obavještavamo Vas da je HelpDisc d.o.o. prestao s radom na teritoriju Hrvatske. 

 

Ukoliko ste već u proceduri i imate logističko-tehnička pitanja možete nas kontaktirati na:

+385 (0)99 75 45415
 

Ukoliko imate potrebu za novim spašavanjem podataka kontaktirajte naš ured u Beogradu:

 

office@helpdisc.rs
+381 11 361 43 43
+381 65 361 43 43

 

Lijep pozdrav