Spašavanje podataka

Spašavanje podataka je zadatak koji uspješno obavljamo dugi niz godina. Velika uspješnost u spašavanju podataka postignuta je zahvaljujući maksimalnoj posvećenosti poslu, što je doprinijelo da nas klijenti smatraju pravim izborom u slučaju gubitka podataka.

Kako bi proces spašavanja podataka započeo, potrebno je da klijent dostavi medij u naše prostorije. Klijenti svoj medij mogu dostaviti osobno na našu adresu, ili ga mogu poslati putem neke od dostavnih službi.

Ukoliko se medij šalje preko neke od dostavnih službi, u HelpDisc korisničkom servisu može se prijaviti posao spašavanja podataka on-line i popuniti prijemni obrazac.

Postupak spašavanja podataka

Po prijemu uređaja, pristupa se dijagnozi. Dijagnoza traje do tri radna dana i besplatna je. Ukoliko na disku ne postoje fizička oštećenja, dijagnoza podrazumijeva kloniranje cjelokupnog sadržaja medija na takozvani klon disk.

Klon disk je pritom identična kopija svih podataka sa pacijenta (klijentskog medija) koje je moguće pročitati. Kod uređaja sa fizičkim oštećenjima, da bi kloniranje bilo moguće, neophodno je najprije ih privremeno osposobiti za rad (zamijeniti neispravne glave, promijeniti ležaj na neispravnom motoru hard diska, itd…).

Cijena za spašavanje podataka ne ovisi od količine podataka na mediju, već isključivo od vrste kvara na njemu. Ukoliko medij ima nekoliko različitih kvarova, cijene kvarova se ne zbrajaju već se naplaćuje samo kompliciraniji kvar.

Ukoliko je klijent suglasan sa cijenom koja mu je javljena po završetku dijagnoze, pristupamo spašavanju podataka. Postupak spašavanja podatka se vrši uz maksimalnu diskreciju i svi naši klijenti mogu biti uvjerni da će njihovi podaci biti sigurni.

Na zahtjev možemo potpisati i Ugovor o čuvanju povjerljivosti podataka.

Kada završimo spašavanje podataka, potrebno je da klijent dostavi neki uređaj (hard disk, flash USB stick) na koji ćemo snimiti spašene podatke. Preko našeg Korisničkog servisa klijent može pratiti status posla i pregladati listu spašenih podataka pomoću broja posla i šifre posla koja se dobije prilikom prijema medija.

Ukoliko je spašavanje podataka završeno neuspješno, ne naplaćuje se. Proces spašavanja ne završava se kada klijent preuzme podatke. Kopija svih podataka čuva se na našim serverima sedam dana nakon datuma preuzimanja.

Pitajte nas

Kranjčevićeva 22,
Zagreb

helpdisc@helpdisc.hr
skype: helpdisc-croatia

+385 (0)1 36 46 700
+385 (0)99 75 45415

Radno vrijeme
radnim danima 9-17h